Na webu to musí žít. Tedy musí tu být jak jeho majitel a autor či autoři zde uveřejněných nabídek, tak i ti na druhé straně internetu, kteří sem zavítají a to zde nabízené využijí. Jenom v případě, že je o zde uveřejněnou nabídku projevován náležitý zájem, je naděje na to, že bude web splňovat to, co se od něj očekává, že bude svému majiteli něco platný.
Jenže i kdyby se provozovatel webu snažil sebevíc, nikdy není jisté, že si k němu, tedy na tento jeho výtvor, najde internetová veřejnost cestu. Nejednou se naopak stane, že i když je web zdánlivě naprosto dokonalý, ničí zájem nevzbudí. Nikdo sem nezavítá, nikdo se nezajímá, nikdo nevyužívá toho, čeho by tu využívat mohl a měl.
Co to znamená v praxi? V podstatě jenom to, že je onen web zbytečný. Neplní-li to, k čemu byl stvořen, jenom zabírá na síti místo. A to je samozřejmě něco, oč nikdo nestojí.
Ovšem jak dosáhnout vytoužené změny k lepšímu? Jak to zaonačit, aby se zájem o určitý web zvýšil na požadovanou úroveň? To je otázka.
To je otázka, na kterou naštěstí existuje prostá odpověď.
Když nemá web tolik návštěvníků, kolik jich potřebuje, může se dosáhnout změny k lepšímu, a to za využití možností, jež nabízí SEO optimalizace.
Ano, je to právě SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače, jež může webu zajistit znatelné zvýšení návštěvnosti. A nejsou v tom žádné čáry ani nějaký podfuk. Jde o ryze technickou záležitost, o nápravu nedostatků, které může web mít a které se mohou odrážet na jeho špatném hodnocení ze strany vyhledávačů a následně neideálním umístění odkazu na tento mezi tím, co vyhledávače představují těm, kdo na internetu po něčem pátrají.
Když se odstraní nedostatky, jež na sobě může web mít, když se tento zásobí kvalitními reklamními a redakčními články, když je vytvořen dostatek kvalitních zpětných odkazů a dojde k ideální volbě klíčových slov, dá se dosáhnout významné změny k lepšímu. A tím je SEO prospěšná všem, jejichž webu se nedaří.