Nehledejte soukromé podnikatele, kteří by byli rádi, že jim jejich byznys nevynáší. Takové byste nenašili, a to ani v reálném světě, ani ve světě virtuálním, tedy na internetu. Takoví podnikatelé prostě neexistují, a vlastně ani nemohou existovat. Protože když je podnikání výdělečnou činností, a tou toto nesporně je, musí to samozřejmě vynášet. Bez zisků by něco podobného nemělo vůbec žádný smysl, bez toho by bylo lepší podnikání pověsit na hřebík a jít někam jinam.
Jenže internetoví podnikatelé mívají tu smůlu, že jejich weby nemají vždy zajištěnou dostatečnou návštěvnost. A kde nejsou návštěvníci, kteří by byli potenciálními zákazníky, tam pochopitelně nejsou ani nezbytné výnosy. A co internetoví podnikatelé, kteří takovou situaci ani nechtějí, ani nemohou akceptovat?
Co ti si mají vlastně počít?
Někoho takového může spasit snad už jedině SEO reklama. Protože nedostatek návštěvníků znamená, že jsou tu možná technické problémy onoho nenavštěvovaného webu, že to tu není ideální třeba po grafické nebo textové stránce, že nejsou použita ta nejsprávnější klíčová slova… A takové nedostatky obvykle odstraní jedině optimalizace pro internetové vyhledávače a samozřejmě i efektivní reklama.
A co se takové zmíněné optimalizace pro internetové vyhledávače týká, víte, co tato obnáší? Víte vlastně, co to je SEO (optimalizace) – jak na to? Tušení možná budete mít, ale většina laiků má maximálně dílčí informace. Kvůli kterým by se někdo takový sice také mohl o optimalizaci pokusit a získat tím určitý dílčí úspěch, ale pořád by to nestačilo k tomu, aby se dalo mluvit o dokonalosti. Tu totiž dokážou nabídnout jenom odborníci na optimalizaci.
Ale nikdo kvůli tomu nemusí být smutný. Protože jsou tu takoví odborníci od toho, aby právě podobným málo úspěšným podnikatelům pomáhali. A také pomáhají.